K.A.V. Dendermonde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
K.A.V. Dendermonde

voetbalclub uit Dendermonde
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Reserven Wetteren-Kwatrecht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
roelsken




Aantal berichten : 6
Registration date : 26-03-07

Reserven Wetteren-Kwatrecht Empty
BerichtOnderwerp: Reserven Wetteren-Kwatrecht   Reserven Wetteren-Kwatrecht Emptyza apr 14, 2007 5:27 am

Hey, kan een hoger geplaatst persoon van de club dit is onderzoeken aub?

Naar ik horen zeggen heb, hebben de reserven van Wetteren-Kwatrecht al TWEE maal forfait gegeven en zou dit de komende weken nog eens kunnen voorvallen.

Als ik mij niet vergis, wordt een ploeg die drie maal forfait geeft geschrapt uit de rangschikking en vervallen dus met andere woorden alle resultaten van tegen die gespeelde club. Met nog andere woorden: wij verliezen vier punten (wij hebben één maal gelijk gespeeld), Melsele zou dus 6 punten verliezen (zij hebben twee maal gewonnen tegen W-K). Of met nog andere woorden: WIJ ZOUDEN GELIJK KOMEN MET MELSELE!!

Maar nogmaals: kan iemand dit nog eens onderzoeken, want ben niet zeker. En ze moeten dan inderdaad wel nog die derde keer ff geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
RudyC




Aantal berichten : 3
Registration date : 20-03-07

Reserven Wetteren-Kwatrecht Empty
BerichtOnderwerp: Reserven Wetteren - Kwatrecht   Reserven Wetteren-Kwatrecht Emptyma apr 16, 2007 4:04 am

Roelsken, ik moet je teleurstellen. Wetteren - Kwatrecht heeft nog maar 1x forfait gegeven en dit op 31/03/2007 voor de wedstrijd op Kruibeke.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reserven Wetteren-Kwatrecht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
K.A.V. Dendermonde :: K.A.V.D-
Ga naar: